پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229168
خروج 100 ميليارد تومان توسط يکي از مسئولان دو تابعيتي وزارت نفت در عرض سه ساعت از کشور
تاریخ انتشار : 1396/11/21 12:13:57
نمایش : 1371
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: در آخرين پرونده وزارت نفت، به دليل دو تابعيتي بودن، يکي از اختلاس گران به راحتي در عرض سه ساعت، 100 ميليارد تومان پول بيت المال را از کشور خارج کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هاجر چناراني در گفتگو با خبرنگار عطارنيوز گفت: بسياري از ما دوران دفاع مقدس را درک نکرده ايم، شهداي عزيزي را براي حفظ اين انقلاب داديم که امروز خون همان شهدا حقي بزرگ بر گردن ما براي پايداري انقلاب ايجاد کرده است.

 

وي ادامه داد: اکنون پس از 39 سال از طول عمر انقلاب اسلامي بايد ببينيم ميزان رضايتمندي مردم چقدر است؟ متأسفانه رابطه بين مردم و مسئولين کمرنگ است و مردم به راحتي نمي توانند با مسئولين در ارتباط باشند تا به بيان مشکلات خود بپردازند.

 

نماينده نيشابور و فيروزه با اشاره به سخن حضرت امام خميني(ره) گفت: اين انقلاب مربوط به مستضعفين و پابرهنگان است؛ اما بايد ببينيم توانسته ايم مسئوليني انتخاب کنيم که يار واقعي مستضعفين باشند؟

 

وي افزود: در مجلس شوراي اسلامي نمايندگاني مي خواهيم که از دل مردم باشند و براي مردم کار کنند، ولي اکثر نمايندگان به جاي اينکه نماينده مردم باشند، نماينده دولت هستند.

 

چناراني به بيان کم‌کاري برخي مسئولان پرداخت و با اشاره به اين نکته که متأسفانه بسياري از برنامه ها و بودجه هايي که براي حمايت از قشر ضعيف جامعه است در مجلس رأي نمي آورد، تصريح کرد: برخي مسئولين مايه ننگ ملت و شهدا هستند، شهداي ما نرفتند که مسئوليني بر کرسي رياست بنشينند که حتي دسترسي به آنها کار سختي باشد.

 

وي اضافه کرد:بنده در خصوص مسئولين دو تابعيتي در مجلس تذکر جدي دادم؛ اما اين دوتابعيتي ها متأسفانه در شهرستان ما نيز وجود دارند، در آخرين پرونده وزارت نفت به دليل دو تابعيتي بودن يکي از اختلاس گران به راحتي در عرض سه ساعت يکصد ميليارد تومان پول بيت المال را از کشور خارج کردند.

 

عضو کميسيون امنيت ملي گفت: بايد تکليف مسئولان دو تابعيتي مشخص شود، برخي از مسئولان فرزندانشان در خارج از کشور تحصيل مي کنند، آيا خون فرزندان آنها از خون فرزندان مردم عادي پررنگ تر است که اين چنين از پست و مقام هاي خود استفاده مي کنند؟!.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html